keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Kuka mä oon?!?

Doodii.. päätin tehdä postauksen itsestäni. Jotta tietäisitte kuka täällä kirjoittelee ja ylläpitää blogia. :)

Elii, oon Veera 19 vuotias, Karjalohjalta ja YLLÄRIIIIII maaseutua <3 täällä on tosi paljon luontoa, peltoo, ja yks huoltsikka joka on myös paikallinen baari nimeltään Unkka jajaja sen lisäks kyläkauppa Sale (ei kyl hirveän halpa kauppa ole) Lohjaan tästä on n. 35 kilsaa ja Saloon n. 30 kilsaa. Sitten täs lähistöl on pikkukyliä elikkäs, Sammatti, Fiskars, Mustio, Pohja ja Kisko. 


Hmmm, mitäs muuta kertoisin itsestäni? No oon matkustellut mielestäni tosi vähän! Oon käynyt. Tukholmassa (siellä kävin helikopterin ajelulla), Tallinnassa, Espanjassa, Egyptissä, Tunisiassa, Floridassa. Kaikista reissuista mulla ei oo kuvii, ku on hävinneet. 

Noh, siirrytään sitten jälleen asumiseen... asun tosiaan täällä maalla avopuolisoni kanssa, meille syntyy tyttö vauva 28.11. ja meil on rivarin yksiö, täl hetkel metsästetään isompaa asuntoo. Ööh, meillä ei ole autoa.... niinpä, ei päästä liikkumaan oikee muutaku bussil jotka maksaa sairaasti. Mut porukat käy kerran viikos Lohjalla, ni päästää niitten kyydis! 

Lemmikin omistan, Hukka-koiran, sain sen 9-10 vuotiaana ja siitä asti oon pitänyt hyvää huolta <3 Herra on maailman ihanin koira! Se on sekarotuinen, ja sekoituksena on, Tiibetinspanieli, Mittelspitz, Keeshond ja ehkäpä jotain muutakin..? 

Oon harrastanut tanssia 11 vuotta, paitsi nyt oon pitänyt siitä vuoden verran taukoa, kuitenki tarkoitus olisi jatkaa harrastusta! Oon tanssinut: Jazz, Nykytanssia, Rumbitaa, Flamencoa, Balettia, Aerobic, Zumbaa, Show tanssia. Oon myös vetänyt muutamii tanssitunteja :)) Nyt ois tarkoitus jatkaa tanssia Zumbaamalla! Tykkään myös lattareista iiiihan siiikana <3 Tanssin ohella oon valokuvannut 4 vuotta, omistan tällä hetkellä järjestelmäkameran, Nikon D31000 on ihan hyvä kamera :) Jalustimen myös omistan ja välillä lainaan äidin pitkää objektiivia, hihiiii! Oon kyl jättäny valokuvaamisen vähemmälle :o  

Mut jooh.. jos haluatte tietää musta enemmän nii käykääpä täällä, http://ask.fm/vertsu jättäkää sinne kysymyksenne tai mielipiteitä vaikkapa blogistani :) voi myös tehdä nimettömänä.

Eeeipä täs kai mitää ihmeempää enää :) huomenna ois lähtö aamu 09.00 Helsingin Katajannokkaa, sillä sieltä lähtee Viking Line klo 11.30 kohti Tallinnaan ja ollaan vaan päivän :) Bussien aikataulut menee perseelleen, mut onneks sain hommattuu kuskin molempiin suuntiin! Jee. Tallinnan reissusta sit huomennä kerron enemmän ja myös kuvia tulee. Eli, hyviä öitä ja huomisiin <3 :)

Ps. päätin laittaa kuvan itsestäni! 8)
Ja paikkana: Fiskars.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti