maanantai 4. marraskuuta 2013

Joulu on kohta ovella..

Sorry ku en oo postaillu tänne vähän aikaan :( Kone hajos, mut saatiin kuntoon JEE! :)
Ja ei oo ollu oikee mitään postailuja, niinku seikkailun/matkailun suhteen ja tuskin tuleekaan vähän aikaa.. Joten ehkäpä alan kirjoitella ihan mun ''arkisia'' jutskia. 

Tänään kävin mieheni kanssa meijän kylän joulupuotissa, siellä oli vaikka mitä ihanaa! Käydään siel myöhemmin ostoksilla ku on enemmän rahaa (oli nimittäin aika kallista, mut sen ymmärtää ku ne tekevät kaiken itse) mut sitku ollaan siel käyty shoppailemas nii otan kuvii niistä nii näätte sitte!

Myöhemmin tehtiin joulupipareita, tuli tooosi hyviä! Kynttilät laitettiin myös palamaa ja nyt täs on ihanan jouluinen tuoksu <3 ja nautiskellen glögistä! Mä täällä hössöttelen jo aika monesta asiasta kuten, vauva tulee pian maailmaan (3 viikkoa laskettuun aikaan), metsästetään uutta asuntoa ja saadaa ehkä jo täs lähiaikoina ja sit ennenkaikkea JOULU! Me hankitaan pikku joulukuusi meille, kyllä aito on tulossa :) ja pitäis päästä jo jouluostoksille. 

Hmm.. Niin ja, mä en tajua tätä hommaa mut mä en edelleenkään pysty vastailemaan teille :( argh. 

Yritän keksii postailuja lisää, ja saa myös ehdottaa niitä vaikka en pysty vastaamaan teille. & tänne saa jättää mulle kysymyksiä, vastaan mahd. pian! http://ask.fm/vertsu


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti