perjantai 10. tammikuuta 2014

Pimeä joulu

Hejjjsan! ihan näin aluks haluun sanoa, että sorryt ku on ollu tääl blogis hiljaista koska on ollut muuttoa ja sit toi DNA oli hidas laittamaa meille sen netin uuteen asuntoon ja muu aika on mennyt vauveliiin. Mut nyt kerron lyhyesti miten meillä meni ensimmäinen jouluaatto perheenä! =)

Eli, jouluaatto oli vähän ''tylsä'' ku ei ollut senttiäkään lunta :( oli outoo viettää joulua ku ruoho oli vihreetä ja äitikin tokas mulle, että vois tyylii leikkaa nurmikkoo. :D mutta, siitä huolimatta jouluaatto oli ihana! Joulufiilis tuli pikemminkin joulukuusesta, joululauluista, tonttulakeista, jouluruuat, joululahjoista ja ennen kaikkea joulupukin odottelua. :)

Eli, mentiin mun porukoiden luokse viettämään joulua ja sinne tuli myös mun isoveli, serkut ja täti.. oli pieni porukka mut ei se yhtään haitannut! mun serkku 12 vuotias odotteli kovin pukkia ja se piti meitä kaikkia silmätikkuna ettei kukaan meistä pukeudu joulupukiks. :D jos joku meni veskiin nii tää mun serkku heti ryntäs paikalle ja alkoi vahtii vessan ovea. Heh :)

No, meijän pikkuisella tontulla oli tonttulakki päässä tottakai! oli myös muillakin lakit päässä :) siinä me sitten syötiin ruokaa ja saunottiin. kunnes ilta koitti ja joulupukki ilmestyi porukoiden yläkerrasta lahjoineen :o kaikki avasi innolla lahjoja! eniten lahjoi taisi saada meijän vauva ja toiseks eniten tää mun 12 vuotias serkku :D ovat olleet ilmeisesti kilteimmät!






Oli oman tekosii laatkoita, joululeipää, juustoa, lihapullia, kastike ja ööhm.. :D 
oli kyl taivaallisen hyvää! Sit jälkkäriks oli joulukakku! se mun 12 vuotias serkku on kyl taitava ku teki niiiin hyvää kakkuu ja oli tosi hieno!
Nyt on masu täynnä joten eikun pienon ääreen kuuntelemaan ku äippä ja veli soittelevat joululauluja ;) ja jänskäilemään koska pukki tulee!
....sekä pientä pelleilyä kameran kanssa :)



Joulukuusen alla oli muutamia lahjoja, ja yks joka ei pystynyt pitämään nokkansa erossa lahjoista oli Hukka! :D 


....Jjja nyt se pukki ilmestyi sieltä yläkerrasta lahjoineen! Pikku-.tonttu oli innoissaan kovan odotuksen jälkeen. :)
Ja tämä miniskidi tonttu väsähti sohvalle :) <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti