tiistai 25. maaliskuuta 2014

Vepa #Ystäväkirja

Nimi: Veera Marjatta Voutilainen
Lempinimi: Vepa
Ikä: 19
Pituus: 170cm
Horoskooppi: Rapu
Mitä opiskelet/Mitä teet työksesi?: Oon kotirouvana ;)
Paheesi? Kiroilu. Oon aika kova kiroilemaan :D 
Paras paikka maailmassa? Oma koti, ja tietysti oman miehen kainalo!
Kaksi rakkainta tavaraasi: Kamera ja lapsuus lamppu joka koristaa meidän makkaria :)
Kaksi turhinta tavaraasi? Ei taida olla tällä hetkellä.
Mikä on mielestäsi kaunista? Luonto!
Mitä ruokaa rakastat?/Mikä on bravuurisi keittiössä? Mulla on monia.. grilli ruuat on suurta herkkua kesäsin ja savustettu lohi.
Elokuva, jonka katsot aina uudestaan? Monia. Taidan kattoo niitä elokuvia eniten jossa on näyttelijä Jennifer Aniston =)
Kirja, joka teki sinuun vaikutuksen? En lue =)
Lempimusiikkisi? Monipuolinen :) Ehkä painottuu enemmän rockkiin. 
Puhelimesi soittoääni: Joku.. En muista nimeä.
Luottovaatteesi? Legginsit (jotka on melkein aina päällä) ja nahkatakki!
Millainen olet vihaisena? Helvetin ärsyttävä :D Saan itkupotkuraivareit.
Kenelle soitat ensimmäisenä kertoaksesi ilouutisen? Makkelle ja äiskälle :)
Mitä tekisit, jos voittaisit lotossa miljoonan? Ensimmäisenä ostaisin auton! Sitten omakotitalon (josta olen haaveillut) ja laittaisin loput säästöön :)
Minkä asian haluaisit muuttaa itsessäsi? / Ärsyttävin piirteesi? Sen etten olisi niin äkkipikainen.
Jos olisit mies, minkä niminen haluaisit olla? Ehkä Jami tai Anton :) 
Keksintö, jota ilman et voi elää? Kaikki elektroniikka.
Minkä taidon haluaisit osata? Enpä oikeastaan tiedä..
Erityistaitosi, josta olet ylpeä? Haha. Oon varmaan ainoa ihminen tässä maailmassa joka osaa tehdä sen äänen :D Sitä on tosi vaikeeta selittää, mut me sanotaan sitä rupsaukses. Ja tän äänen takia mua tutkittiin lastenlinnas ku ne hoitajat oli niin ihmeissään :D 
Missä olet erityisen huono? Piirtämään ja laulamaan.
Jatka lausetta ”Hävettää tunnustaa, että…” olen kadottanut tanssitaidot 11 vuoden takaa.
Mitä lukijasi eivät sinusta vielä tiedä? Aika paljonkin on asioita joita ne ei vielä tiedä minusta. Olen kirjoitellut blogia alle vuoden, mutta uskon että tämän blogin kautta he oppivat tuntemaan minut. :) Kirjoitessani olen oma itseni, jaan ajatuksiani ja arkea. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti