perjantai 12. joulukuuta 2014

NELLIN YKSI VUOTIS KUVAT OSA 1

Otettiin Nellin kanssa 1v kuvat, ja en tiennytkään kuinka haastavaa se oli kuvata taaperoa! Mä yritin kameran takaa pelleillä jotta saisin tytön nauramaan, ja sen takia kamerakin oli vähän vinossa. Tai sitten kun kamera oli suorassa, nii Nelli laittaa sormet suuhun, katsoo muualle, heiluttaa käsiä tai näyttää kieltä. 70 kuvaa sain otettua, kunnes tytsy alkoi hermoilemaan. Mihin se mun linssilude on oikein kadonnut? Mutta nyt asiaan, tässä tulee onnistuimmat 1v kuvat!









Ja tässä tulee muutama epäonnistuimmat kuvat...






Tarkoitus olisi vielä ottaa ulkona 1v kuvat, mutta pitää odottaa että tulisi vielä lunta maahan. Heti ku saan otettua, niin tulee toinen osa. Mutta, oon kuitenkin tyytyväinen näihin kuviin vaikka oli todella haastavaa ja olin varma ettei mikään kuva onnistu! Mitäs te tykkäsitte, löytyikö joku kuva mistä te erityisesti tykkäsitte?

PS. Pääsin mukaan yhden bloggaajan joulukalenteriin luukku 12 postauksessa kerron, millainen oli mun lapsuuden joulu! 

- Veera

4 kommenttia: