lauantai 1. helmikuuta 2014

Missä tuoksuva vauva?!?!

Nelli lähti tänään mummille ja ukille yökylään ja oon ollu hänestä erossa vasta puolisen tuntia.. ikävä tuli. Mutta, onneks meillä on kultsin kans ohjelmaa koko illaks! Eli, mun täti antoi meille joululahjan ja tuli kokkaamaan meille, siis täti on kokki. Myös tädin tyttö (eli mun serkku) tuli auttamaan ruoanlaitossa.

Illemmalla olis tarkoitus mennä musun kans saunomaan ja otetaan yhret saunajuomat ja rentoudutaan oikein kunnolla! Loppu ilta/yö katsellaan putousta ja leffaa, herkutellaan ja juodaan viiniä ;) tietenkin täytyy laittaa kynttilät päälle. Ihanaa! Mä saan nukkua kokonaisen yön, ilman herätyksiä :) Illemmalla lisää postausta meijän illasta ja kuvien kera ;)

Näkemisiin!

4 kommenttia:

  1. Heippa! Ja paljon onnea pienestä prinsessasta! Miten te ootte järkännyt sen, että teidän tyttö voi olla noin pitkään isovanhemmilla? Ootko pumpannut tosi paljon maitoa vai annatteko korviketta? :) Olisi ihanaa nukkua joskus edes yksi yö kokonaan, mutta se jää tässä vaiheessa haaveeksi kun meidän neiti on kanssa tuon 2kk ikäinen täysimetyksellä, eikä tykkää syödä pullosta. 3h on pisin mitä oon ollu veke ja karmee itku ku oon tullu takas kun ei pullo oo kelvannut. :< täytyy jatkaa harjotteluu... :) Nauttikaa nyt vapaasta illasta ja etenkin yöstä! ;)

    VastaaPoista
  2. Moikka! Nelli on ollut aikaisemminkin yötä isovanhemmillansa, ennen neidin lähtöä oon imettänyt tytön täyteen :D ja tyttö on tottunut mun maidon lisäksi korvikkeeseen, ei tuu maha kipeäksi. Eiköhän teidänkin tyttö totu korvikkeeseen aikanaan! Tosiaan Nelli on ollut pari tuntia isovanhemmilla ja sit ollaan lisätty aikaa, niin hän on tottunut. Kiitos, varmasti nautitaan! ;)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1/2/14 16:11

    No täytyy aika huonosti mennä jos on niin koukussa omaan lapseensa ettei hetkee pysty olemaan ilman, ite olisin tyytyväinen jos mulla ois huutava penska eikä tarvis olla 24/7 kiinni siinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sori nyt vaan, mut Nelli ei ole mikään huutava penska. Hän ei ole mikään kolikki lapsi, jos ees tiedät mikä on kolikki. Ja toiseksi, lapsen ja äidin side on vahva heti syntymisen jälkeen ja kun vieä se lapsi on tiivisti kiinni äidin rinnassa. Se ei tarkoita sitä että jos lapsi on ollut vähän aikaan pois kotoa ja tulee ikävä nii menisi huonosti. Päinvastoin, olisi huolestuttavaa jos äidin vaistot ei herää eikä tulis omaa lasta ikävä?! Mulla tulee jo Nelliä silloinkin ikävä kun hän nukkuu toisessa huoneessa, ja en ole kyllä ainoa äiti tässä asiassa. Et, älä sä tuu vittuilemaan mulle näistä lapsi asioista, kun kirjoitukses päätellen sulla itellä ei ole lasta. Sä et edes tiedäkkään millaiset on äidinvaistot! Sovitaan, että tulet sitten kertomaan mielipiteesi kun olet saanut lapsen nii katotaan ootko vielä samaa mieltä?

      Poista