tiistai 11. maaliskuuta 2014

hyvää huomenta!

Mä niiiiiin rakastan näitä ihania aamuja! On niin kevät fiilis, voi että! :) Ihanaa herätä aamuisin auringonpaisteeseen, ja linnutkin laulaa kauniisti on myös kivan lämmintä ulkona. Toivotaan ettei tuu takatalvea, sillä mä haluun päästä jo laittamaan meijän pihaa!

Herättiin Nellin kans jo kaheksalta! Tai no, mä oisin voinut ilomielin vielä nukkua mut tää neiti päätti, että äiti ei nuku! Tyttö herätti mut jokeltamalla ja hymyllä <3 Nyt kello on 10.00 ja parhaillaan neiti nukkuu ulkona vaunuis.

Hmmmmh... mitähän mä keksisin tekemistä? Äippä tulloo tänää töitten jälkeen kahvittelemaan meil ja tääl ei oo mitää tarjollakaan.. jospa sitä alkais väsätä pannaria? vai pullia? hm.. äh, oon täl kertaa laiska ja teen pannarii. Sitä en oo kyl tehnytkään piiiitkään aikaan! Samalla ku se äiti tulee meil käymää nii se kaappaa meiltä Nellin illaks O__O Onneks se palauttaa (ehkä?) Neltsun meille seittemäks. ^^

Nelli jo ryömii! Voisin ottaa joku päivä teille siit videoo, nii näätte :) apuva.. kohta se konttaa ja sit alkaa kävelemään! Mihin tää aika menee? :D

Ja heiii! Arvonta päättyy.......NYT! Eli tänään arvomme voittajan, kuka voittaa hemmottelusetin? ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti