sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Kirjoita otsikkosi tähän

On se vaan nii ärsyttävää ku omat vanhemmat on aina oikeessa! Ihan oikeesti... ihan sama mikä se asia on, nii vanhemmat on oikeessa.Tästä tulikin yks tapaus mieleen ku odotin Nelliä ja myös sen jälkeenkin. Porukat sanoi, että se arjen rytmi on a ja o, ilman sitä teidän elämästä ei tule hevonkukkua. Ja kun olen nii helvetin hankala itsepäinen teini, etten uskonut porukoitten sanoja vaa oletin että MINÄ, minä itse olen oikeessa tässäkin asiassa! Ei tarvitse olla mitään aikatauluja arjessa tai rytmiä, voi vaan olla ja elellä ja katsoa mitä päivä tuo tullessaan.

No, nyt meidän arkeen on tullut selkeä rytmi. Aamu kahdeksalta ylös sängystä, aamupesut ja syömiset, päikkärit + lenkille ja niin edelleen! Kyyllähän se rytmi on huomattavasti helpottanut meidän perhe elämää.. Mitä tähän voi todeta? Vanhemmat on AINA oikeassa.

Suoraan sanoen, me oltais ihan hukassa ilman rytmiä! Uskokaa tai älkää, mutta näin se vaa on. Jos meillä ei ois tuota pienokaista, nii aivan varmasti maattaisiin mieheni kanssa sängyn pohjalla, tukka pystyssä, haistaan hielle, syödään roskaruokaa ja tuijotetaan päivästä toiseen töllöä. Sekä mennään todella myöhään yöstä nukkumaan ja herätään ilta viideltä.

Huhhuh, kuulostaa aika tylsältä elämältä, vai mitä? Olen samaa mieltä. Onneks tuo pienokainen on mullistanut niin sanotusti maailmamme ja ollaan ehkä hieman järkevämpiä ihmisiä, joilla on arjessa selkeä rytmi. Kun on rytmi, nii jää myös illalla itselleen vapaa aikaa ku pienokainen tuhisee sängyssä.



Rattoisaa loppu iltaa teille! :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti