torstai 6. maaliskuuta 2014

kohta sanon läskeille hyvästi!

Facebook mamma-ryhmässä yks äiti kirjoitti sinne, että hän on ammatiltaan kampaaja/kosmetologi ja personal trainer. Hän voi tehdä kampauksia/hoitoja ja opastaa urheilussa maksua vastaan. No, jumantsukke! Oon aina haaveillut omasta kunto ohjaajasta, ja nyt sellainen löytyi!

Projekti kestää 12 viikkoa  ja tää ohjaaja sanoi, että silloin kyllä näkyy selvästi jo tuloksia! Siinä on kaksi rutistusta, ekat 4 viikkoa ja loppu 2 viikkoa. :) Projektiin sisältyy oma henkilökohtainen treeni ohjelma ja ruokavalio. Monet sanoo, että personal trainerit on tosi kalliita, mut tää otti 12 viikosta 90e!

Ekana mun täytyy kirjata ylös 3 päivän ajan, et miten mä syön/milloin ja liikun. Kaikenlisäksi lähetän tälle ohjaajalle itsestäni kuvia, jotta näkee mun ''ongelma'' kohdat ja voidaan niihin sit enemmän keskittyä. Ekana halusin tehdä kotona treenit mut sit aattelin, että jos ehkä sittenki se kuntosali ois parempi vaihtoehto.. vaikka täällä maaseudulla sali maksaa kuukaudessa 65e.

Ajankohtaa ei olla viel päätetty, koska tää henkilö on tällä hetkellä lomalla 15 päivään asti. Mutta, sillä aikaa mun täytyy alkaa kirjata ja kertoo hälle jotta osaa tehdä mulle oikean treeniohjelman ja muuttaa ruokavaliota. Teen myös tännekkin postausta sen 12 viikon ajan ja mahdollisesti laitan myös kuvia, jotta tekin näätte miten läskit karisee ;)

Vitsi, oon tosi innoissani! :D Apua.. saa nähä miten jaksan sen 12viikkoa ku oon oikeesti tosi laiska  ja helposti lipsun ruokavaliosta esim. Mut voi olla, et nyt ku mul on toi oma personal trainer ja tuun maksaa hänelle siitä nii ehkä se motivoi mua sit oikeesti tekemään sitä duunia!

2 kommenttia:

  1. Fit mom -projektin hinta on 89€, 15 viikon jakso ja siihen kuuluu ohjelmat, ruokavalio, nettivalmennus ymym.. http://bodycamp.eu/paketit/fitmom-paketti-%C3%A1la-mari-kasvi Et on toi aika kallis :D

    VastaaPoista
  2. No joo.. kaikilla on omat hinnat :) Mutta, mielellään maksan 90e jos tää on kerta ainoa tapa miten mut saa liikkumaan ja syömään terveellisemmin ;) Nyt kun maksoin 90e nii aion tehdä kovaa duunia sen eteen, että ne tuloksetkin alkaa näkyä!

    VastaaPoista