keskiviikko 16. heinäkuuta 2014

TÄÄLLÄ TAAS! + NELLIN VIDEOTERVEISET

Heippa! Ihan näin aluksi täytyy kertoa teille, että oli todella vaikeaa olla kirjoittamatta. On niin paljon kaikkee tapahtunut sillä aikaa kun ''blogi pysyi kiinni'' ja nyt on tulos tosi paljon postauksia! :)

Mutta mitäs mulle kuuluu? Sitä samaa kuin ennenkin. Ette ehkä usko silmiänne, mut oon palannut taas urheilun pariin! Kyllä, oon alkanut lenkkeilemään iltaisin :) Tein teille valmiiks postauksenkin, mutta siihen pitää viel lisätä kuvia jotta ei tuu ihan tylsä postaus ja myös toiseen postaukseen pitäs editoida yks video! Hmmm... Mä sain yhdeltä firmalta tuotteita testattavaksi joka liittyy kauneuteen! Vähän vaihtelua tähän mamma-bloggaamiseen. ;)

Nellille myös kuuluu hyvää! Tyttö kasvaa kovaa vauhtia ja tosi paljon harjoittelee konttaus asentoa, apua! Kohta tyttö alkaa liikkumaan vähän vikkelämmin :D Oltiin sukuloimassa tuolla Rantasalmella nii isotäti/isomummo sekä naapuri sanoivat Nelliä aurinkoiseks, aw! Ihanasti sanottu :) 

Tästä nyt tuli varmaan tylsä postaus, ku ei oo nyt mitään kuvia. Mut, laitan teille nyt videon! Eli pienet terveiset Nelliltä! Se joka ymmärtää vauvakieltä, on viisas. :)


Mitäs teille kuuluu? :) Kertokaa myös millaisia postauksia toivotte!



2 kommenttia:

  1. Mulla ei toimi tuo video :/ harmi! Voipi kyllä johtuu vaan mun nettiyhteydestä...

    VastaaPoista
  2. No voi hitsi! Mulla näkyy google chromella toi video. Yritäppä vaihtaa nettiselainta? Tai jos tää blogger sekoilee taas..

    VastaaPoista