maanantai 5. toukokuuta 2014

SIIVOUSINTOILIJA

Moni lukijoistani ei varmaan vielä tiedäkkään, et oon hyvin laiska siivooja. Tottakai siis, koti pysyy puhtaana ja siistinä mut harvoin oon siitä puuhasta innoissani. Nyt kuitenkin koitti jälleen niitä harvinaisia päiviä ku innostun siivouksesta!

Jos mä innostun siivouksesta, nii mua ei saa pysäyttää koska muuten se mun into lopahtaa :D Myös ei kannata seistä mun tiellä, ku vauhti on nii kova et saattaa jäädä mun alle. Siivosin koko kämpän yksin, ja mies jäi ruikuttamaan ''eiks mulle jääny mitään siivottavaa'' :D haha. Tein siis ihan perus siivouksen, mut tuli tehtyy pari muuta ekstraa mitä mun ois pitäny tehä kauan sitten.

Toi meijän vessan hylly oli epäsiisti, eli kaikki tavarat oli ihan sekasin... Näytti suoraan sanoen aivan hirveältä! Mutta, nyt siivosin ja sisustin uudelleen hyllyn ja lopputulos bueno!! Myös yks viherkasveistani päättyi veskin hyllylle. :)

Eteinen on myös odottanut pitkään uusimista. Joten laitoin ''turhat'' kengät pussiin ja kellariin! Järjestin loput kengät nätisti riviin ja samalla tyhjensin laatikot talvivaatteista. :) (talvitakit olin laittanut aikoja sitten pois).

Moni tietää teistä, et toi makkari on kesken.. ja niinhän se on vieläkin. Kuitenkin laitoin sinne yhden yölampun toisen lampun kaveriks, nyt se valaisee paremmin. Ens kuussa ois tarkoitus tilata Nellille hylly jotta saa sinne laitettuu lelunsa, vaikka tytöllä ei oo niitä leluja viel hirveesti kertynyt mut äkkiikös se aikaa menee sitte. Eli makkaripostaus tulee vasta kuukauden päästä suunnillein :/ Onneks muut huoneet on jo valmiit <3

Tänään myös saatiin meille pakastin! Jee, kauan ollaan odotettu et saatais sellanen hommattuu. :) Nimittäin tos meijän jääkaapis ei oo pakastinta, mut viileä jääkappi kyllä löytyy.. Tyhmää ja outoa mun mielestä. Pakastin on kuitenkin sellanen mitä ihmiset tarvii tavallisen jääkaapin lisäks.

Mutta joo.. Sunnuntaina ois sitten mun ensimmäinen äitienpäivä! Jännittäää :) Siitä tulee postausta sitten, eli siihen asti näkemiin <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti