torstai 21. elokuuta 2014

A BEAUTIFUL BODY

Luin parin äiti bloggaajan blogia, ja heillä oli tällainen haaste joka on mulle ainakin tosi vaikea. Mietin pitkään, että uskallanko tarttua tähän sillä mä todella häpeän kroppaani!

                    


Melkein jokainen nainen, joka on synnyttänyt niin on epävarma vartalostaan koska raskaus/synnytys jättää rumat jäljet. Voin sen tunnustaa, että mun itsetunto on tosi huono raskauden jälkeen ja se johtuu ihan kropasta. Kyllä, liikunta tekee hyvää mut mua ei vaan yksinkertaisesti oo huvittanut vaikka teen niitä vaunulenkkejä mut ruokavalio pitäis muuttaa.

No mut, ei aleta kuitenkaan masentumaan! Ollaan me äidit iloisia siitä, että ollaan kannettu mahassamme pientä nyyttiä 9 kuukautta ja löllömaha vaan on pieni muistutus siitä mitä ollaan saatu. ;) Minäkin yritän pikku hiljaa tottua tähän nahkareppuun ja ajatella positiivisemmin!

Nyt kaikki mamat kuulolle, mä haastan teidät! Ottakaa kuvia masustanne, ja tehkää pieni tarina siihen liittyvää. Kommentoikaa jos otatte haasteen vastaan ja linkittäkää ihmeessä! :) Mun tarina oli tällainen, näin minä ajattelen.

6 kommenttia:

  1. Mitäs hävettävää sun hoikassa vartalossa on? (: Ei sun kannata hävetä! Mä häpeen omaani, ja ihan syystä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, vaikka en pidä itseäni yhtää hoikkana! :D

      Poista
    2. Oot kyl noiden kuvien perusteella, tai siis et noiden perusteella ihan syyttä häpeet :P

      Poista
  2. Ei kannata hävetä :) Ite tein tän vuos sitten!

    VastaaPoista
  3. Kommentoinkin jo fb:n puolella, että tää on kyllä mielettömän kaunis ja ihana haaste!
    Sä olet kaunis, ihana äiti teidän tyttärelle, sulla on kaunis kroppa !

    Haasteen idea on hyvä, ja vaikka teinkin tän jo kerran vanhan blogin puolella, voisin tehdä uuden postauksen uuteen bogiin, kun vanhan blogin oon poistanut ja se postaus meni sen sileän tien sen mukana! Tuun linkittää tänne sitten sen oman postaksen tästä haasteesta, kunhan saan aikaisesi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Saana, ihanasti sanottu <3 :) Kiva juttu et teet tän uudestaan! :)

      Poista