maanantai 22. syyskuuta 2014

BLOGIN SYNTTÄRIVIIKKO


Oon blogannut vuoden, tai itseasiassa 25 päivä tulee virallisesti vuosi täyteen mutta oon nii innokas että päätin jo nyt aloittaa tämän juhlimisen! Pohdiskelin, että jos postaisin joka päivä Perjantaihin asti mutta se tarkoittaa sitä että mun pitää tehdä enemmän duunia ja mulla on vaan 2 postausta luonnoksena valmiina. Postausideoita kyllä on, mutta se johtuu siitä miten mulla on aikaa ja miten jaksan. Pyrin kuitenkin nyt julkaisemaan teille postauksia Perjantaihin asti, ja yllätysvieras on EHKÄ tulossa! :)



Ensimmäinen blogini oli maailmanympäri, postailin sinne kaikkea matkustamiseen liittyviä asioita ja listasin mun lempparikohteita. Sitä ehdin pitää muutaman kuukauden kunnes tulin raskaaks, blogista tulikin äitiysblogi ja nimekseen tuli Pikku neidin matkassa.Tätä nimeä en pitänyt kyllä kovin kauaa, koska jotenkin kyllästyin nimeen ja sitten törmäsinkin kaima blogiin. Sitten päätin, että nimi pitää vaihtaa!

Haluan erottua massasta jotenkin, en halua blogilleni kaimoja joten googlettelin blogin nimejä että onko jollain sellaista nimeä jo käytössä mitä itse pyörittelen päässäni. Muutaman tunnin pohdiskelin uutta nimeä, kunnes pälkähti mieleen Elohopeaa iholla. Eikun taas googlettelemaan, ja jes! Kellään muulla bloggaajalla ei oo tällaista nimeä käytössä.




Oon vuodessa oppinut paljon bloggaamisesta, mutta aina on tietenkin parannettavaa ja opittavaa. En olisi alussa uskonut, että tulen pääsemään jo vuodessa näin pitkälle ja että vuoden varrella mulle on tarttunut lukijoita mukaan. Oon asettanut itselleni isot tavoitteet, mutta mun pitää tehdä paljon töitä sen eteen ja te lukijat tuotte mulle tähän bloggaamiseen jaksamista. Toivottavasti, te pysytte mukana jatkossakin!

Mielessäni olisi tehdä kysymyspostaus mutta tarviin siihen kysymykset. Eli, laittakaa ihmeessä kysymyksiä tulemaan! Vastaan teidän kysymyksiinne mielelläni, ja kysymykset voi myös liittyä Nelliinkin tai bloggaamisen yms! Julkaisen kysymyspostauksen heti ku on riittävästi kysymyksiä. :)

Huomisiin!



4 kommenttia:

  1. Moi! Oon aika uusi lukija joten voi olla että näihin on vastaukset jo jossain, mutta kysynpähän kuitenkin: Mitä Makke tekee työkseen? Mitä aiot tehdä työksesi sitten joskus kun Nelli on tarpeeksi iso? Onko teillä kummallakaan muita lapsia? Miten hoidatte parisuhdetta nyt kun perheessä on lapsi? Mitä mieltä teidän vanhemmat ovat puolisoistanne, ja siitä että teillä on Nelli? Millainen koet olevasi äitinä, entä avovaimona?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moips ja tervetuloa! :) Synttäriviikko on mennyt jo, mutta voin tehdä myöhemmin kysymyspostauksen sitten ku on tarpeeksi kysymyksiä! :)

      Poista
  2. Moikkis! Välillä tuun lukeen sun blogia kun Nelli on niin söpö❤ ja tykkään sun tavast kirjoittaa äitiydestä. Mullakin olis pari kysymystä (kysymyspostaukset on ihqui 😊😊😊). Mikä oli sun haaveammatti lapsena?Mitkä on sun tavoitteet elämässä? Vuoden, viiden vuoden ja 10 vuoden tavoitteet? Oletko enemmän aamu vai ilta-virkku? Herääkö Nelli vielä öisin, jos niin kumpi teistä hoitaa "yövuoron" 😉? Jos saisit asua missä kaupungissa vaan niin missä se olis? Nämä tuli nyt mieleen. Olis kiva jos vastailisit! Ihanaa syksyä teidän perheelle!!! 😊 t. Ruusu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heipsun! Oi kiitos ihanasta kommentista Ruusu <3 :) Teen kyllä kysymyspostauksen jossain vaiheessa! :)

      Poista