lauantai 20. syyskuuta 2014

MEIKKIHAASTE

Mut haastettiin tähän meikkihaasteeseen, eli piti meikata puolet naamasta ja sitten näkee miten paljon se meikki muuttaa ulkonäköä. Vaikka tällaiset kauneus jutut ei hirveesti ole mun blogia varten, mutta päätin silti tarttua haasteeseen koska tää kuullosti niin kivalta!

Mä nykyään käytän meikkiä harvoin, koska oon tosi paljon kotona ja vaikka tulis joku sukulainen tai kaveri käymään kotona nii saatan olla vaan meikittömänä. Oon nykyään laiska meikkaamaan, mutta joskus on kiva laittaa itseään hienoksi! 

Jos meen viettää baari iltaa, nii silloinkin teen ihan perus meikin ja meikkaamiseen käytän 15-20 minuuttia. Eli ei todellakaan mee paljon aikaa siihen. Ennen piirsin kulmat, ja silloin meni tietenkin enemmän aikaa mutta nyt oon jättänyt kokonaan kulmien piirtämisen ku mielestäni se on ''teinien'' juttu. 

Kuvia ei ole muokattu, jotta näkee paremmin sen eron. Otin kuvat veskissä ja sen takia kuvat on vähän keltaisia ku siel on nii huono valaistus... 







Meikkivoide,
Puuteri,
Aurinkopuuteri,
Luomiväri,
Ripsiväri,
Eyeliner,
Kajaali,
Huulirasva (mulla on aina kuivat huulet)
Huulipuna.
Noita meikkejä käytän aina, ja teen sellasen ihan perusmeikin. :) 


Laitetaas tämä hauska haaste kiertämään!
Eli haastan kaikki :)


2 kommenttia:

  1. Eikö pitänyy tulla enemmän textii nyt kerta ku blokilla synttärit ja yllätys viaraksin myös ????

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu on tulossa! Mietin, että jos yritän postata perjantaihin asti niinku joka päivä. Ja yllätysvieras on todennäköisesti tulossa, tällä hetkellä yritän saada hänet suostumaan :)

      Poista