perjantai 28. maaliskuuta 2014

2 viikkoa takana ja 10 viikkoa edessä

Niinkuin otsikossa lukee, ''2 viikkoa takana ja 10 viikkoa edessä'' tarkoittanee mun projektia kesäkuntoon. Mainitsin postauksessa jonka voit lukea täältä että mulla on personal trainer joka opastaa ja tukee mua netin välityksellä.

Nää ekat 2 viikkoa on ollut rankkoja, etenkin tuo ruokavalio. Tekee välillä tosi tiukkaa ja karkkihammasta kolottaa.. Myös kroppa välillä heittäytyy laiskaks. Mut silti potkin itseäni persuksille ja pakotan itseäni. Ei auta yhtään lusmuilla! Mieheni yks päivä tokasi, että ''älä oo kokoajan siinä peilin edessä katselemassa kroppaasi, et muuten huomaa muutosta jos kokoajan roikut'' - en vaa voi sille yksinkertaisesti mitään. 

Mutta nyt ostin itselleni salille kortin ja treenit vaa kovenee ja kovenee. Jes! Päässä pyörii et teen jotain väärin tai kaikki on turhaa ja päläpälä. Mä en nää mitään tuloksia itsestäni, mutta pari viikkoa on vasta takana ja painoa pudonnut 1-2kg. PLÄÄÄH! Miks miehet pääsee aina niin helpolla?

- Niiden ei tarvitse stressata ylimääräisiä kiloja
- Eikä myöskään tarvitse stressata mitä laittavat päälle
- Eivät tarvitse meikata
- He ei joudu kestämään kuukautisia
- Ei myöskään raskautta ja synnytystä..
- Ja vaikka mitä!

Mutta joo.. laitan teille heti kuvia kun näen itse muutoksia ;) Ja postailen tänne välillä näistä mun treeneistä!


4 kommenttia:

  1. Tsemppiä uuteen viikkoon, You go girl ;)
    http://humpula.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. 1-2kg kiloo paris viikos on tosi PALJON! Hyvä hyvä!! :) ps. Mä sanoisin et miehet ei SAA kokea raskautta ja synnytystä ;) oliha siin ne huonotki puolet mut lähinnä hyvii ajattelin nyt. Ite ainaki voisin synnyttää heti uusiks ♡ oli nii ihana kokemus ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No se on kyl totta, et se synnytys ja raskaus on ihana asia :) mut, periaattees miehet vois kokea koska sit ne ehkä ymmärtäisivät meitä paremmin ;)

      Poista