perjantai 18. heinäkuuta 2014

RANTAJAMIT 2014

Makke täytti vuosia joten päätin viedä hänet festareille, vaikka festarit olikin pari päivää ennen oikeeta synttäripäivää mutta mitäpä tuo haittanee! Jamit oli Lohjalla joten ei onneks ollu ku vaa se about 35 kilsaa matkaa :)




En nyt saanut jostain kumman syystä saanut tehtyä kollaasia, mutta siis tollanen festari asu mulla! :) Makke sit nautiskeli alkoholia ja minä hypin eturivillä koko festari ajan! Kyllä jalat huus hoosiannaa, ja luojan kiitos ettei tullut taas sitä nestehukkaa! Mutta se eturivillä hyppiminen oli sen arvoista :) Lapsuudenkaverit löys mut yleisön joukosta ja entinen koulukaveri. Mutta nyt, tulee iso kasa festarikuvia! Sitten jatkan höpöttelyä :) Niin, ja mulla ei ollut järkkärii mukana joten piti lainata Makken työpaikalta digikamera.. Eli kuvien laatu ei oo mitään kehuttava.


























 Sanni, Kaija Koo ja Cheek, aivan upeita esiintyjiä <3 Jokaisel keikal koko yleisö oli ihan tulessa, mutta kyllä tuo Cheekin keikka oli ylivoimainen! Oon pitkään odottanut tän herran keikkaa, ja nyt vihdoin ja viimein näin sen! Ehdottomasti menen uudelleen :) Viimisessä kuvassa Jare kumartaa ja kädessä lahja kassi ku sai rantajameilt vissiin jonkun kiitos lahjan :) Muut artistit eivät saaneet. Outoa...


Festarit on mun kesän kohokohta, ja harmitti ku en viime kesänä voinut mennä festareille raskauden takia. En halunnut, et ihmiset jyrää mun päälle ku olin raskaana joten oli parempi etten mennyt. Mutta  huomasin ettei ollut kesä fiilis ku ei ollu festareita. Oon siis n. 15 vuotiaasta asti pyörinyt joka kesä jonkinnäköisil festareil, joten on vaikea kuvitella kesää ilman festareita. Ens vuonna kyl haluun päästä vähän isommille festareil näin pitkästä aikaa! :)


Ne jotka sanoo, ettei festareil voi/pysty olla selvinpäin nii miksei? Minä ainakin pystyn, ihan totta. Mä en pystyis kuvitella et dokaisin festareil, ihan sama olenko päivän vai kolme päivää. Siel on valmiiks nii mahtava meininki ettei tarvitse känniä päälle! :D Yleisö hyppii, tanssii, kiljuu, taputtaa käsiä ja laulaa! Aivan upea meno, jokaisessa festareilla missä oon elämäni aikana ollut.



Yhen aikaan yöllä loppui festarit, joten meijän bileet jatkuivat Karjalohjan hoodeilla! Vaikka jalat oli spagettia ja olin rättiväsynyt nii suostuin kumminki olla kännikuskina Makkelle, mut ei me ajeltu tuntia pidempää. :) Kaks peuraa seisoi keskellä tietä, oli kyl upeita elukoit! Ja sit järven yläpuolella oli kuu, tosi kaunis maisema!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti