tiistai 16. syyskuuta 2014

KUULUMISIA

Heipsunkeiksun!

Mulla on ollut pitkään sellainen fiilis, että kannattaako mun jatkaa bloggailua. Tää on mulle todella rakas harrastus, ja tykkään jakaa teidän kanssa arkeani ja välillä tehdä kivoja kilpailuja mutta tää mun kirjoitus välillä tuntuu tökkivän. Mä poistin tän mun blogin yks päivä, mutta palautin sen oikeastaan samana päivänä. Tuli heti sellanen ahdistus tunne, ku tajusin mitä olin mennyt tekemään joten bloggaamista en tuu lopettamaan ainakaan vielä. Päätin sitten, että kirjoitan ku on asiaa. Eli, älkää ihmetelkö jos blogi on välillä hiljainen ja sit yhtäkkiä on hirveesti asiaa!

Mutta, kuulumiset! Ekaks voisin kysyä, että mitä teille kuuluu? En oo ennen kysyny lukijoilta kuulumisia  joten kertokaa! :) Meille kuuluu hyvää, Nelli on oppinut ''hä'' sanan ja sitä toistetaan paljon. Olin varma, että konttaus jää väliin mutta eipäs jäänytkään! Mulla jäi suu auki ku katoin mitä toi pikku mato touhuaa, hitsi se konttas! Ja nyt täällä kontataa hirveetä vauhtii, ja seistään välillä tasoa vasten ja tavaratkin saa kovaa kyytiä.




Typylle on tullut alas 2 hampua, ja varmaan parhaillaan on tekemässä lisää koska kokoajan on sormet suussa eikä myöskään toi ruokailu hirveesti suju. Lounaalla ja välipalalla syödään muutama lusikallinen ja sitten työnnetään lusikkaa pois. Ollaan sitten tehty niin, että syödään pätkissä. Päikkyjä ollaan nukuttu ennen 2-3 tuntia, mut nyt nukutaan vaan sen tunnin ja hyvällä tuurilla saattaa nukkua 2 tunnin päikkärit. Yöt taas sujuu hyvin, on ollut toki myös niitä öitä että heräillään ja sitten pitää nukuttaa 2-3 kertaa uudestaan.

Oon maininnut teille, että hain kouluun aikuispuolelle ja eläinhoitajan alaa. Mulla meni haastattelu tosi hyvin ja olin 95% varma, että pääsen opiskelemaan mutta en pääsyt. :( Meitä oli 200 hakijaa, ja 30 hakijaa pääsi haastatteluun, ja siitä 30 pääsi 18 sisälle. Mua ekana harmitti todella paljon, etten pääsyt kouluun mutta sitten kuulin juttua että toi eläinhoitaja nimi hämää aika paljon. Eli, toi ala perustuu eläinkauppaan ja enemmän opiskellaan sitä kaupallista ku itse eläinhoitoa. Päätin sitten, että vuoden tai kahden vuoden päästä haen eläinhoitaja alaa Helsinkiin. Mutta, katotaan nyt sitten. :)




Viikon päästä blogi täyttää vuoden, eli oon kohta vuoden pitänyt blogia. :) Ja se tarkoittaa sitä, että luvassa on synttäri viikko. En tiedä vielä, ''juhlitaanko'' se koko viikon vai pari päivää. Mutta, oon suunnitellut teille postauksia mitä en yleensä kirjoita tänne ja EHKÄ tulee yks tyyppi vierailemaan blogin puolelle. Harkinnassa ois myös jälleen kerran pieni arvonta teille, mutta katotaan nytten. Voin yhden postauksen paljastaa jonka julkaisen synttäriviikolla, eli kysymyspostaus. Te lukijat, saatte nyt esittää mulle kysymyksiä ja teillä on aikaa 23.9. asti, eli ens viikon Tiistaihin! Eli, nyt vaan reippaasti ja paljon kysymyksiä! Saa kysyä musta, Nellistä, äitiydestä, raskaudesta tai miksei synnytyksestä, parisuhteesta, bloggailusta... Ihan mitä tahansa!






5 kommenttia:

  1. Nellistä lisää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Tässä ku selailin yks päivä blogiani, nii huomasin että on jäänyt Nellin postaukset vähemmälle. Voisin kyl siihen taas enemmän panostaa! :)

      Poista
  2. Hei minä ainakin odottelen vielä sitä raskauskertomusta :) tai varmaan tiivistelmä :D kun 9kk:ssa ehtii tapahtua paljon

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://elohopeaaiholla.blogspot.fi/2014/05/toivepostaus-raskausaika.html Tässä on raskauskertomus! :)

      Poista