tiistai 28. tammikuuta 2014

Rattijuopot kuriin!

Yhdessä Facebookin ryhmässä oli jaettu blogi jossa oli koskettava kirjoitus, joten päätin kopioida blogista tekstin ja laittamaan sana kiertämään!

"Vähä alle 2v sitte, toukokuussa oltiin mun siskon kans pyöräilemässä iha normi iltana. No tää ilta muuttu painajaiseks, oltiin jo melkeeen kotona ku takana ollu auto törmäs meihin ja heitti matleenan n.15m kauemmaks ja mä lensin siihen tien reunaan. No tajuha siinä hetkeks meni ja sit ei ollenkaa tajunnu et mitä tapahtu. Kerkesin siinä aatella että joku sai sairaskohtauksen mutta sitte myöhemmin kuulin että se on rattijuoppo. Iskä tuli tosi nopeesti paikalle ja yritti elvyttää Matleenaa mut turhaan, Matu kuoli sairaalassa samana iltana. Mä sain niskavamman josta kärsin varmaan lopunikää ja valtavan taakan harteille jonka toivon joskus häivenevän. Rattijuoppo sai tästä 2v7kk vankeutta jonka hovi alensi 2v2kk. Tämä on niin epäoikeudenmukaista!!! Eikä ite asialle maha mitään. Mun vanhemmat laitto alulle kansalaisaloitteen RATTIJUOPPOUDEN RANGAISTUKSIA ON KOVENNETTAVA. Yritetään edes tällä saada jotain muutosta rangaistuksiin, mutta se että päättäjät edes miettis hetken tätä edellyttää 50 000 allekirjoittajaa helmikuun loppuun mennessä ja vajaa 20 000 vasta on saatu kasaan. Vielä 30 000 uupuu ja aattelin pyytää sulta apua jos sä vaan millään haluat auttaa tai pystyt. Jos voisit täällä facessa jakaa ton linkin tai blogissa ja laittaisit että muutkin jakaisi niin nimiä saattais tulla lisää.. On niin epätoivosta ja voimia kuluttavaa ku itse pitää tehä niin paljon töitä että oikeus tulis esiin, mä nimittäin joudun taistelemaan vakuutusyhtiön kanssa mun hoidoistakin ku ne ei enää suostu maksaa niitä vaikka mun niskassa hyppii nikama pois paikaltaan.''

Halutessasi voit allekirjoittaa:
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/501.

Ja tässä vielä uutslinkki aiheesta:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288588818215.html

30 000 allekirjoitusta puuttuu, ja aikaa on vain Helmikuun loppuun saakka!

Tätä saa ja täytyy jakaa!!

3 kommenttia:

  1. En jaa koska ei kiinnosta

    VastaaPoista
  2. Tarina ei kerro että oli tytöllä kypärä päässä.

    VastaaPoista