sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

JUHANNUS JATKUU

Juhannuspäivänä mentiin koko perhe voimin mun vanhemmille, siellä oli myös mun täti ja serkut. Oli päivällä/alkuillasta huono sää, oli tummat pilvet ja hirveen kolea ilma. Mut se ei meitä haitannut, viltit vaa niskaan ja ulos lämmittelemään paljua!





Paljussa oli aivan ihanaa olla, mut oli hirveetä nousta vedestä pois :D Onneks kuitenkin oli sauna johon voi sit mennä lämmittelemään jos ei jaksanu lillua vedessä. Äippä laittoi ''hemmottelupaljun'', siellä oli minttua sit jotain muutakin ja taidettiin viel kaikenkukkuraks lisätä vaahtokylpyä. :D 




Juhannuspäivä meni rattoisasti, rillailtiin, paljuiltiin ja saunoiltiin. :) Onneks illemmalla sää vähän parani, vaikka oli kolea ilma nii silti häippäs tummat pilvet ja tuli poutaa. Nellikin jaksoi olla täysillä mukana loppuun asti!







Seuraavana päivänä lähdettiin tädin ja serkkujen kans Sammatin ''romu''kirppikselle. Siellä oli todella ahdasta kulkea, ja hirveä pino kaikkee tavaraa, sieltä sit piti oikee kaivaa jos halus löytää jotain. Mun piti ottaa kirppikselt kuvia, mut mulla oli kädet täynnä tavaraa nii en pystyny. :)

Pssst! Mun piti ottaa juhannuksena kuva tohon yläbanneriin, mut se sit jäi ton huonon sään takia. :(






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti