lauantai 1. marraskuuta 2014

HALLOWEEN

Oon viimeks viettänyt Halloweeniä ala-asteella, iltamme täyttyi pullonpyörityksellä, karaokella ja seiniä koristi hämähäkin verkot ja haamut. Tietenkin oli kunnon brunssi, esimerkiksi boolia (limua) ja nakkisormeja myös ulkona oli kurpitsalyhty ottamassa vastaan kavereitani. Vanhempani oleskelivat ylhäällä kun mä pidin 10 hengelle pienet bailut alakerrassa. On niin hyviä muistoja, harmittaa välillä etten ole enää niiden kavereiden kanssa yhteyksissä tänäpäivänä.

''Aikuisena'' en ole koskaan ollut Halloween juhlissa, en ikinä. En tiedä onko se hienompaa ja hauskempaa kun on pukeutunut joksikin, vai poikkeaako se erityisemmin tavallisista pirskeistä. Jotkut pitää ryyppäämiseen syynä sen koska on Halloween, ja jotkut taas tosissaan haluaa panostaa ulkonäköönsä ja haluaa näyttää pelottavalta.

Mä en tänä vuonna juhlinut Halloweeniä, en edes laittanut kurpitsan loistamaan oven eteen. Kuitenkin maalasin itseni, tai no en maalannut kun ei ole kasvomaaleja mutta meikkasin itseni. En tiennyt mitä olin edes tekemässä, mä vaan laitoin meikkejä naamaan miten sattui enkä miettinyt erityisesti mitään tiettyä hahmoa. Myös laitoin hiukseni, ja miljoona kertaa lakkaa!

Tämän tein siksi, koska muutamien bloggaajien kanssa aloitettiin #mainiomarraskuu haasteen. Joka päivälle on tietty juttu mitä pitää kuvata, ja jotkut on todella vaikeita että tässä haasteessa täytyy olla luova ja kekseliäs! Mä en tosiaan ole kumpaakaan, joten saa nähä miten selviydyn haasteesta. Joka päivä lisään haasteen kuvat tonne instagramin puolelle. Meitä saa seurata myös siellä!


Hyvää Halloweeniä!

- Veera

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti