tiistai 16. joulukuuta 2014

KUKKUU, ONKO SIELLÄ KETÄÄN?

Kun aloittelin pitämään blogia, nii tuli riittävän paljon kommentteja. Mutta nyt, ku blogi on ollut pystyssä jo vuoden nii kommentit on hiipuneet. Viime päivinä on tuntunut siltä, että höpisen täällä yksin vaikka tiedän kävijämäärästä että täällä käy kyllä ihmisiä lukemassa meidän perheen arjen kuulumisia. Mutta silti tuntuu yksinäiseltä, juuri sen takia koska kommentteja ei tuu.

Mä luen myös blogeja, ja en jaksa jättää puumerkin. Mutta, ehkä tässä asiassa vois tsempata itseään ja jättää kivan kommentin bloggaajalle. Sillä, ne oikeesti tuo paljon motivaatiota ja hyvän mielen vaikka olisikin yks lause kommenttikentässä. Ehkä kaikilla on niitä joulunkiireitä, ettei ehdi hirveesti seurata blogeja mutta en silti usko, että tää hiljaisuus kommentoimisen puolella johtuu siitä koska tätä on jatkunut jo aika kauan.

Nyt haluan kysyä teiltä, että onko blogissani muuttunut jokin mikä ei saa teitä enää kommentoimaan? Ehdottakaa myös postaus ideoita, olisi ihanaa toteuttaa jonkun postauksen mitä haluaisitte lukea!

PS. Muistakaa, että ilman teitä ei olisi tätä blogiakaan. Jos kävijämäärät olisi nollilla, niin en myöskään avaisi bloggeria ollenkaan. Olette tärkeitä <3


- Veera


4 kommenttia:

  1. Täällä ollaan! Jatka ihmeessä kirjoittelua. Tulee vain niin harvoin jätettyä kommenttia, mutta kiva näitä postauksia on lukea!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva juttu, että on kiva lukea postauksia :)

      Poista
  2. Ihan kivaa lukea mutta en pidä siitä kun tulee niin harvoin nykyään textijä niin oon miettinyt etten enään ehkä lukisi tätä blokia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Harmi juttu! Kieltämättä mulla on postausrytmi kadonnut, se johtuu ihan siitä ku mulla on ollut aiheet niin lopussa ja nyt oon ollut viime aikoina tosi väsynyt. Parhaillaan oon julkaisemassa videota tänne blogiin, kannattaa tsekata se sitten!

      Poista