keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Oooo, luonnonlapsi mä oon!

Muistatte varmaan ku kerroin ihan ensimmäisessä postauksessa et, oon luonnonlapsi? Joten keksin tehä siitä postauksen. =) Laitoin tähä kuvia jotka on osa mun valokuvaamia, mutta myös varastanu googlelta :3 kuvan alla lukee mistä se kuva on otettu! Mut mut.. nää kuvat ois tarkoitettu viestittämään teille hyvät lukijat et, kuinka kaunis luonto voi oikeasti olla! 

                                             Eli, tässä tulee mun ottamat kuvat luonnosta: 



                                         Ja tässä Googlesta ladatut kuvat:


Hmmm.. mitäs tykkäsitte kuvista?  Nyt ku kerroin teil, et oon luonnonlapsi ni pakko myöntää et, oon aina halunu hyppää vaa autoon ja pakkaa teltan ja eväät (tietysti myös rahaa) mukaa sitte vaa ajaa ihan mihin vaan! & yöpyis teltas, tai käy myös asuntovaunu :) ei niinku tietäis määränpäätä. Eiks oiski ihanaa? Ehkä jonain päivänä toteutan... höhöö. ^^ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti