sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Väärä hälytys

Eilen mulla oli se yli pari tuntii alaselkä tosi kipee, iha ku olis menkkakivut ja kipu ei lähtenyt millään pois. Noh... soitin synnäril ja pyysivät mun tulla näytille, kysees oli harjoitussupistukset. Kuitenkin ku kätilö mua tutki nii mulle tuli ihan oikeeta supistuksia mahaan, mut niitä tuli vaa pari.

Kätilö laitto mulle sellaset 'anturat' mahaan josta kuultiin vauvan sykkeen, se löi normaalisti ja kaikki oli siellä masussa hyvin! Kuitenkin makasin sängyllä sellaset puolituntia kuunnellessa vauvan liikkeittä ja sykkeen, enkä kyl tiiä miks niin pitkää piti olla siinä. Sen jälkeen se mittas verenpaineen ja se oli hyvä! Päästiin sitten kotiin jo alle tunnissa. :) Niin ja unohtui melkein mainita, että oon jo yhdelle sormelle auki! Oioiii.

Tosiaan en oo jaksanut nyt hirveesti kirjoitella tai tehdä ylipäätään yhtään mitään.. ku on nyt noita harjoitussuppareit tiheesti ja sormet on kaikenlisäks turvonneet (y) Mutta, mutta... täytyy kerätä vähän voimia ensi viikkoon nimittäin silloin meillä olis muutto isompaan asuntoon! Siitä myöhemmin lisää. :) Ja silloin ku olis muutto nii mulla on silloin viiminen viikko laskettuun aikaan (28.11.13) toivottavasti tyttö ei päätä tulla maailmaan kesken muuton :D

RV 39+3 <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti