sunnuntai 24. marraskuuta 2013

Pikkujoulut maalla!

Tänään lähdettiin mieheni kanssa mun porukoille, nimittäin ne piti pikkujoulut! Oltiin siellä 7-8 tuntii ja oli hauskaa! Mukana oli myös mun täti ja serkku, veli ja yks toinen serkku ois myös tulleet mut niillä ei ollu kyytiä :(

Muut lähtivät laavulle ja ottivat kuumaa glögiä mukaan, ja mä jäin yksin talolle suppareitten takia. Olin muutenkin tosi tosi väsyny sillä olin nukkunu viimeyönä n. 3 tuntia ku kivut oli nii kovat ettei saanut oikeen nukutuks. :/ Yritin kuitenkin olla pirteä ku kyseessä oli pikkujoulut!

Oioiii, ruokana oli tietenki jouluruoka. Eli laatikoit, vihanneksii, salaattii, lihaa (ei kinkkua kuitenkaa), täytettyä lohtaa! Sitten juomana krhm.. maitoa, mehua ja joululimpparii! Taustalla soi tietysti joulumusiikkia :) Sitten oli jälkkäreitten vuoro! Elikkäs joulutorttuja ja sit sellasta joulupipari riisipuuro sekoitusta, oli aika jännä maku :D sit konvehteja <3

Siinä se ilta meni rupatellessa ja laulaessa karaokea! En ottanu hirveesti kuvii ku en jaksanu, mut jotain nappasin :) NIIN ja huutonetist löysin ihanan sohvan uuteen asuntoon, toivottavasti saatais se <3 :) & ihana Hukka saatiin meille yheks yöks.. onhan sitä ollu jo vähän ikävä :)







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti