maanantai 7. huhtikuuta 2014

Stand up - Toinen minä


3.4. Oltiin molemmat ekaa kertaa Stan up koomikon keikalla, ja oltiin ylläripylläri myöhässä. Kun tultiin katsomoon niin samalla Niko Kivelä asteli lavalle ja heitti meistä heti vitsiä ''hei älä jätä sun naistasi....''  Keikka ehti kestiä 10 minuuttia nii joku teinipariskunta lähti kesken kaiken pois ja jätkä huus Nikolle, et ''oli hyvä keikka'' ei ilmeisesti nuoripari kestänyt Kivelän alapää huumoria :D

Oon pitänyt Kivelää huonona Stan up koomikkona, mut perkele... sehän oli loistava! Keikan jälkeen saatii nähdä Kivelää :)


Keikan jälkeen Niko vinkkasi, et ois kiva jos joku tulee meille juttelemaan ja halais mua.. Noh, menin Kivelän luo ja halasin sitä :D sil oli kyl vähä hämmentynyt ilme. Nikon veli oli myös paikanpäällä,  se myi fanituotteita ja se oli tosi mukavanoloinen :)

Me oltiin mieheni kans ostamassa dvd:een mut siel ei käyny kortti ja paikkaki meni kohta kiinni. Ei auttanu mikään muu ku juosta automaatille.. Tultiin hengästyneenä Nikon luo ja hän kysyi ''juoksitteko mun takia, oikeesti? Kyllä, juostiin juuri sinun ja dvd:eesi takia.


Kauniisti koristaa toi nimmari levyä :)
Suosittelen lämpimästi menemään Kivelän keikalle! Keikat on aina To,Pe,La (muistaakseni) ja kestävät aina sen pari tuntia. Mulla oli keikan jälkeen ääni ihan poissa ku nauroin niin paljon :D Sanoin Kivelälle, et sitten ku tuut uudestaa Lohjalle nii voit olla varma et mä oon siel katsomossa! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti