maanantai 16. kesäkuuta 2014

HAASTE VASTAANOTETTU

Sain haasteen mistä on pienet tytöt tehty - blogilta, eli kiitos haasteesta!

Haasteen säännöt ovat seuraavat:

Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestää.

Haastetun pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.

Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.

Haastettujen tulee valita 11 blogia, jolla on alle 200 lukijaa ja välittää tämä haaste heille.

Sinun tulee kertoa blogissasi, ketkä haastat.

Et voi haastaa uudelleen sitä henkilöa, joka haastoi sinut.




11 asiaa itsestäni:

1. Oon kova herkuttelemaan :D

2. Asun maaseudulla

3.  Oon entinen tanssija 11 vuoden takaa.

4. Mutta unelmoin että pääsisin takas tanssikouluun <3

5. Rakastan ikivanhoja omakotitaloja

6. Haaveilenkin pienestä omakotitalosta joka on vanha :)

7. Mulla on huono kauko näkö.

8. Oon omistanut pinkit hiukset!

9. Omistan koiran, mutta asuu vanhempieni luona.

10. Mulla on isoveli.

11. Pelkään korkeita paikkoja, hammaslääkäriä sekä kaikenmaailman ötököitä!!


11 kysymystä minulle:


1. Pidätkö matkustamisesta?

Juu pidän! Ois ihanaa vaan seikkailla ympäri maailmaa :)

2.Lempi vuodenaika?

Ehdottomasti kesä! 

3.Mitä kadut?

Hmp.. On varmasti monta asiaa mitä oon katunut, mut tällä hetkellä en kadu mitään.

4.Haluaisitko/onko sinulla lapsia?

On mulla tytär, ja toiveissa olisi toinen muksu :)

5.Kirja vai elokuva?

Elokuva.

6.Mikä tekee sinut onnelliseksi?

Ihan pienet arjen asiat. :)

7.Kulkuvälineesi? (Auto,pyörä,linja-auto yms...)

Jalat :D

8.Miksi aloitit bloggaamisen?

Itseni takia. 

9.Lempi juoma?

Maito. :)

10. Paras tv-sarja?

Salkkarit!

11.Missä olet hyvä?

Ruuan laitossa ja ehkä mulla on vielä ne tanssitaidotkin olemassa :)


Haastan:

En ketään  tällä kertaa! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti