lauantai 26. heinäkuuta 2014

NYYTTÄRIT

Oon liittynyt fb sellaseen ryhmään ku Lohjan vauvaklubi (Lohjan alueen mammat, suosittelen liittymään!) ryhmässä järjestetään erilaisia tapaamisia ja tapahtumia, kuten mm. yhdessä puistoilua, muskaria rantsussa.. Nyt eräs jäsen oli kutsunut meijät viettämään nyyttäripäivää hänen kotipihallensa, siellä oli vohveleita/kahvia/mehua ja sit jotkut olivat tuoneet pientä evästä.



Harmitti (....tai siis petyin) vaan ku siellä oli 30-40v mammoja ja mä olin tyyliin ainoo nuoriäiti siel. N, ens kerral ku on taas tällaiset kestit nii tuut mukaan!! Joten en hirveesti jutellut muiden äitien kanssa, onneks mulla oli kuitenkin oma mies mukana <3 ja tottakai prinsessamme. :)



Voi olla että kuvittelenkin, mut iha ku ne muut äidit ois kattonu meitä tai ainakin mua jotenkin oudosti ku saavuttiin sinne. Silloin mietin mielessäni, et kunpa vois vielä perääntyä. Mä en ymmärrä miks vanhemmat äidit katsoo meitä nuoria äitejä jotenkin vinoon? Ei kaikki teiniäidit ole mitään bilehileitä.. Noh, kukin tyylillään. Mutta ens kerral ku tulee taas tän tyylisiä tapaamisia nii sit kyl varmistan etukäteen et on muitakin nuoria äitejä, jotka olis mun ikäluokkaa!



Nyyttäreistä jäi yks positiivinen asia mieleen. Nimittäin se, että tää tapahtuman järjestäjä otti vauvoista/taaperoista kuvia, ei siis ole ammattilainen valokuvaaja mutta harrastelija. Jokainen sai päättää haluaako kuvia, ja jos haluaa nii millaisia. Lopuksi sai valikoida tabletilla mitä kuvia haluaa itselleen. :) Me haluttiin mennä kuvauksiin ja mentiin kalliolle valokuvaamaan! Vaikka Nelli onkin aikamoinen linssilude nii nyt ei maltannut yhtään keskittyä kameraan, sammal oli tällä kertaa paljon mielenkiintoisempi. :D Mutta tuli silti loistavia kuvia! Kiitos siis A:lle hyvistä kuvista ja kiitos kun saatiin tulla viettämään kuumaa kesäpäivää pihallenne!






Nyyttäreiden jälkeen käytiin läskeilemässä mäkissä, ja sit lähdettiin kävelemään kohti rantsua. Nelli pääs uittelemaan vähän jalkojaan ja oli ihan innoissaan! Niin ja oli pakko nyyttäreiden jälkeen laittaa neiti vaippasilteen ku oli niiiiin kuuma! Huh. :D




Ku oltiin kävelemässä rannalta koppeihin vaihdattamaan vaippaa nii huomattiin, että tutti oli tippunut. Ei kävelty ku metri nii löydettiin tutti ja joku oli jo ehtinyt mennä rikkomaan sen. :( Onneks kuitenkin saatiin kaupasta uusi tutti, mut eipä ollut mikään mukava ylläri se. Käytiin sit kuitenkin viel ennen kotiinlähtöä Latvalasta hakemaan ötökkäovi ja nyt tää olkkari on ihanan viilee <3 Ai että! :)



Myös piipahdettiin Lidlissä, tai no pyysin miestä jos se kävis hakemas maitoa ja leipää et me odotettais Neltsun kans autos. Miehellä kesti ja lapsikin alkoi menettämään hermonsa (väsymys), sit mä tiirailin auton ovesta et joko mies tulisi ja samalla lohdutin vauvaa. Oli muuten aika lähellä etten ois ottanut vauvaa kainaloon ja lähtenyt katsomaan mikä niin kestää hakea pari asiaa kaupasta. :D Kuitenkin maltoin odottaa, ja se kannatti! Mies osti mulle ylläriks kukkia, salmiakkia ja viininrypäleitä  <3 Aiaiai, harvoin mua hemmotellaan! :) 

Lidlin kukat oli hieman kärsinyt :D


Ihanat auringonsäteet! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti